utorok, apríla 01, 2008

Cez oceán

Chcela som najprv napísať, že keď si každý deň odložíme do prasiatka 10 korún, tak by sme si mohli na tie Vianoce v Kanade postupne našetriť. Ale potom som sa zamyslela, trošku som aj v mysli rátať začala a zistila som, že za 365 dní by sme v prasiatku našli chabých 4380 korún. A tak sa mi čoraz reálnejšia vidí predstava Vladuška a Pištíka, čo znamená, že celá rodina pod Romčovým dohľadom podstúpi intenzívny plavecký výcvik. Začať s ním môžeme na najbližšom stretnutí v Unhošti. Zatiaľ si dáme suchú prípravu, predsalen, tamojší rybník nepôsobí príliš lákavo. A voda v potoku v Liptovskej Tepličke sa bude svojou teplotou viac podobať reálu. Kamil dostane za úlohu naplánovať trasu a určiť azimut, Pištík bude baliť spolu s Jurulíkom koláče, aby nenavlhli a všetci ostatní nech časujú formu. Zíde sa nám to. Ja som napríklad začala cvičiť. Konkrétne včera som si dala hodinku bodyformingu a o týždeň som odhodlaná pracovať na svojich svaloch opäť. Palinko tiež nezaháľa a na svojich kratučkých lyžiach brázdi svahy v Rakúsku. Dúfam, že sa nám živý vráti a zážitky vtipné opíše. A v Unhošti si s nami vychutná niečo, čo počas života na západe zažiť nemohol - nefalšovaný pioniersky tábor. Dúfam, že sukničky pre naše nežné žienky sa už šijú a pionierske šatky tiež nebudú chýbať. Jurulík by mohol začať pracovať na preukazoch, Vladuško s Pištíkom na športových disciplínach a slečna Vierka na výzdobe nástenky. Ak si to Kaťulka zatiaľ nerozmyslela...
P.S. Jurulík zisťoval u kolegovej manželky, čo pracuje v cestovke ceny leteniek. Mimo Vianoc by vraj prichádzala do úvahy aj dáka množstevná zľava...

7 Comments:

Anonymous Anonymný said...

Hura, uz sa zacalo pisat. Tak k tej dalekej ceste za more a k cenam leteniek. Ozaj mozeme nacvicovat plavanie, ale nie na nasom rybniku, lebo je jaksi prazdny.Ja som tiez zistovala ceny, ale nic vhodne som nenasla.
Skoda,ze Kamil nenosil z kazdeho letu domov kus lietadla, uz sme ho za tu dobu mohli mat kompletne.
Tesim sa na stretnutie,dufam, ze za dobre pionierske skutky budeme dostavat diplomy !
Vasa Katulka

12:15 PM  
Anonymous Anonymný said...

Kaťulka, Ty sa teš dvojnásobne, Romanko povedal, že by sme Ti konečne mali splniť detský sen a odstrániť tak Tvoju celoživotnú traumu z toho, že si nemohla držať čestnú stráž pri Leninovi. On že prinesie bustu Lenina, Ty sa oblečieš do pionierskeho úboru a postavíme Ťa pod Káňových okná, aby si toho Lenina mohla konečne strážiť.
A dúfam, že sa všetci učia pioniersky sľub, čo nám poslala slečna Vierka, lebo po toľkých rokoch ho treba obnoviť. Presne ako niektorí si každých 25 rokov obnovujú sľub manželstva.
Teraz mi napadlo, že Rusi vykopli Lenina z Kremľa a keby sme sa veľmi snažili, možno by nám ho aj požičali.

Kamila by sme zase mohli pred nastúpenou jednotkou pokarhať, lebo každý si nosí domov niečo z roboty a keby bol zodpovedný, už by sme nemali problém, ako sa dostať za more. Aj letecké palivo mohol po troške v termoske nanosiť. Akože čaj.

Tie diplomy sú tiež dobrý nápad, Gabuška by mohla spraviť, so zapojením ostatnej omladiny, grafické návrhy a Jurulík, prípadne, ak sa bude dať, aj ja, vytlačiť.

Ešte k tomu rybníku. Nevadí, že v ňom nie je voda, stejne si myslím, že by bolo najlepšie si to natrénovať najprv na suchu, aby sme nemali straty hneď na začiatku.
Veď ani parašutisti neskáču rovno naostro, ale idú najskôr na trenažér.

Píšte, píšte, píšte.
Eviku

8:26 AM  
Anonymous Anonymný said...

Ahojky rodinka
Tak som na skok dorazila opat do BA,co sa týka pionierskeho odevu mam mensi problem, ako ista cast rodiny vie moja pionierska satka dosla k urazu pri zehleni no to nie je vsetko, pri pozerani si barbiniek a veci co sme im usili som zistila, ze moja sestricka z mojej nespalenej casti pionierskej satky usila babike Barbi, krasne saty. A budeme dostavat aj medajle? My chceme medajle, my chceme medajleeeeeeee!
Cmuk Vasa Miruska

11:20 AM  
Anonymous Anonymný said...

Ahojky Rodinka
Ja len že sa pokúšam už 1000-ci krát prestať fajčiť a chcem Vás veľmi poprosiť by ste mi držali palce.
Ďík Miruška

12:28 PM  
Anonymous Anonymný said...

Hoc som malá, trochu tenká, bude zo mňa pionierka.
Pionierka maličká, tak ma volá mamička.
Prosím ctených účastníkov nášho stretnutia, hlavne však účastníčky, aby sa túto básničku dôsledne naučili.
Prosím zodpovedných, aby sa zamysleli nad jedálničkom. Vladuško síce hovorí, že jedálniček z Vianoc ovládame dokonale, tak načo vymýšľať, ale myslím si, že predsa len by to stálo za to, aby sme reagovali aj na prichádzajúcu jar vhodnými jedlami.Dievčatá mali skvelý návrh, aby sa urobili pečené kuriatka, ryža a čerešňový kompót. Tak si to pamätajú z pionierskeho sľubu.Okrem toho, že sa na Vás všetkých veľmi teším, tak Vás aj pozdravujem. Vaša ŽabaBO

10:31 AM  
Anonymous Anonymný said...

Treba sa aj naucit:
My sme male pionierky
mame este male dierky
az budeme zeny mieru
budeme mat velku dieru.


ddk.

9:35 PM  
Anonymous Anonymný said...

Ja som malá pionierka,
asi meter tridsať veľká,
ráno vstanem, varím, žehlím, periem,
že sa na to nevyseriem.
To nás s Gabikou naučil Herec Michal Dočolomanský.
pá Miruška

8:44 AM  

Zverejnenie komentára

<< Home