štvrtok, februára 14, 2008

Oslava

Z času na čas ma prepadnú výčitky svedomia, že tento náš rodinný blog zanedbávam. Ale ruku na srdce, ani vaše komentáre už nie sú to, čo bývali. V každom prípade mám jednu takú použiteľnú výhovorku. Odsťahovala som sa. Nie síce do Humpolce, ale do Ružinova a tam ešte nemáme namontovaný internet. Máme totiž výborný výhľad na Kamzík a 5 programov slovenských nám úplne stačí. Nepripojenie na internet by som označila za jedinú chybičku spoločného spolužitia, ale naozaj iba kozmetickú. Inak si vlastne nemôžem sťažovať. Títí je veľmi dobrý spolubývajúci. A dúfam, že ja tiež. Tak len, aby nám to vydržalo a do nášho slovníka sa nevkradla Evičkina obľúbená veta, že Kaťulke sedemnásobné nabodnutie na nôž rada dosvedčí.
Inak teda platí to, čo už Mirka spomenula, že 23. 2. 2008 vo veľkom oslavujeme na Trnávke, ja som napríklad mala meniny a budem mať narodeniny, takže očakávam vecné aj kvetinové dary. Adeptov na gratulácie bude viac, ale veď kalendár všetci máte, tak si to sledujte:-) Uvidíme, čo nám Evička nachystá. Boženka by mohla opäť napiecť šišky. Lebo naposledy vyčlenila 6 pre Pištíka, ktorý sa mal pokúsiť nacpať si ich všetky do úst. By si tak rekord osobný urobil. Ale nakoniec sa príliš veľa najedol na obed a na útok na rekord mu neostalo síl. V sobotu sa tak môže pokúsiť o reprízu. Či skôr o reparát. Budem sa opakovať, ale teším sa. Na Pištíkov pokus a na vás ostatných len tak, že bude dobre.

8 Comments:

Anonymous Anonymný said...

Nuž co povedat, nie ze by som sa i ja vyhovaral ale jedlo bolo skvostne a s pribudajucim casom bolo na tom stole stale menej a menej sisiek a bola by to odo mna velka opovazlivost pahltne pojest zostavajuce sisky na stole. Nie ze by ich bola Bozka malo napiekla ale chlapcom nejako zachutili a tak sa vyhrazali no nech len skusi a co my ? Nuz strach mi nedal a tak sa pokus odklada. Nalada bola aspon podla mna opat skvela. Len toho jedla stale menej a menej zjem a ani odlozit do misky ci hrnca sa neda. Tak zatial cauko Stevulik

2:02 PM  
Anonymous Anonymný said...

Tak ja musim povedat, ze u Svagerkov mi opat chutilo a opat sa mi vylievalo brucho z nohavic po dobrom obede. Az sa mi chcelo spat takze aj som trochu zalomil ale vankus som neposlintal. :))))
Marek

7:52 PM  
Anonymous Anonymný said...

Nam sa na to obzerstvo nepodarilo prist, ale tento vikend si to vynahradime dvojnasobne !
Velká novina Brusel nám uznal názov chovnej stanice, ktora znie
"Brenek from King Town Unhošť"
už len tie steniatka nam chybaju, ale v maji bude dalsi pokus.
Tak drzte palce aby vsetko dobre dopadlo Vasa Katulka

9:30 AM  
Anonymous Anonymný said...

Milí moji,
už je fakt najvyšší čas, aby sme sa stretli v trošku väčšej zostave, než naposledy.Príde česká vetva,ale budú nam však zase chýbať "nemčuri" a spoza oceánu aj kanaďania. Dúfam, ze sa snimi od toho dobrotkového stola u Evičky, cez skype spojíme.Trochu závidím Eviké, že sa bude môcť vášniť pri hrncoch, ja budem teraz len kuchár-pekár. Už aj zhruba viem, čo sa bude podávať, ale neprezradím, aby ste boli prekvapkaní.Šišky upečiem, už len pre to, aby konečne padol ten rekord a budem sa snažiť, aby mi vykysli, aby to nemal Števulík také jednoduché.Nuž, musím sa pochváliť, že sme boli s Jurulíkom v Paríži, ešte dnes ma bolia moje kĺbiky, lebo sme toho za tri plné dni chceli vidieť čo najviac.Bolo to úžasné a vyšlo nám aj počasíčko, tak čo po nohách. Najlepší zážitok máme z hľadania Bastile, ktorá "k nášmu počudovaniu" už dávno nie je na svojom mieste a tak ... . Fotečky, nejaké možno s pomocou Gabuš, dáme na blog. Tak len toľko a ešte chcem povedať, že sa na Vás všetkých naozaj veľmo teškám. Vaša Boženka

10:51 AM  
Anonymous Anonymný said...

Ahojky rodinka
Uz sa na Vas vsetkych velmi tesim, dnes vecer docestujem po "dlhej dobe" do Blavy. Bo vo stvrtok mam naplanovanu navstevu u lekarky+ sa musim zastavit na nasom ustredi odovzdat dake materialy a v piatok ma caka ujo zubar.Dufam ze vsetko dobre dopadne a v sobotu sa stretneme. Inak pokial ma pamat neklame tak sa oslavuju Evickine, Bobuskine a moje narodky a Gabuskine meniny. Tak sa mi zatim majte pekne a packo v sobotu u Evike
Vasa Miruska

1:24 PM  
Anonymous Anonymný said...

Milí moji, konečne sa dostávam k slovu aj ja. V robote, ako ináč, hektické ovzdušie, domov chodím večer, ledva leziem, ale nebudem Vás tým zaťažovať. Ledva čakám na nejaký relax v kruhu rodiny, preto všetkých vyzývam, aby si nachystali dobrú náladu, nech to fičí.

Jednu maličkú pripomienku si dovolím k Miruškinmu príspevku.
Keďže doteraz v jarnom období osláv vždy chýbal Romanko, lebo mal preteky alebo sústredenie, nikto si nevšimol, že aj on máva meniny. Tento rok to bude akurát v sobotu a Romi bude doma.

A ešte jedna pripomienka ku Gabike - myslela som si, že Tvoje a Romankove narodky oslávime na budúci mesiac.
Práve som sa pozrela do kalendára a zistila som, že na budúci mesiac je Veľká noc. Tak teda neviem. Nebude to predsa lepšie teraz v sobotu?

Števulík, keďže všetci netrpezlivo čakajú na Tvoj rekord, rozhodla som sa, že dostaneš najesť až po jeho realizácii. Daj si záležať na príprave, aby to nebolo až na Vianoce. nechcela by som Božku zaťažovať celoročným pečením šišiek, mohlo by sa stať, že ostatné koláče zabudne piecť a potom to bude všetko na našej omladine.

Zistila som, že už je veľa hodín a o chvíľu mi pôjde posledný autobus, tak keď nechcem ísť domov pešo, musím končiť.

Všetkých Vás už očakávam, tešiť sa budem až v sobotu, aby si to niekto nerozmyslel a nepokazil mi radosť tým, že dá prednosť inej akcii.

Ozaj, padol mi pohľad na Števulíkov príspevok a nedá mi.
Števulík, Ty vôbec neješ menej, len sme si pokúpili väčšie taniere!!!

papa, E.

5:29 PM  
Anonymous Anonymný said...

Draha rodina,
tesim sa z vasho stretnutia aj ked sa nemozem dostavit.Lebo ved tolko udalosti naraz treba poriadne oslavit.
No ale co sa da robit.Pocasie sa nam zlepsilo,tak som vyliezla s postele,kde hybernizujem pocas fujavic a nizkych teplot.
Takze budem moct ist na postu a konecne poslat tie gratulacky pre Evike a Bozenku k narodeninam.
(Ak by prisli moc neskoro,budu platit na buduci rok,aspon tak spravim nieco na cas.)
Inac,velmi mi vsetci chybate a stale na vas myslim.Dobre sa zabavte a hlavne si davajte pozor aby som vas v zdravi zase uvidela.
Vsetkych bozkava a objima vasa
M.teta z Kanady

7:12 PM  
Anonymous Anonymný said...

Jak ste sa pjekne rozpisali.
Tak cul musim aj ja.Chcel som
povodne dat Stefanovo typ ako
trenovat na rekord.Napriek tomu ze
na tento pokus je to uz neskoro,predsa len do buducnosti.
Lebo ako poznam astana tak ten
chce stale dalej a vyssie.Tak
Stevko musis denne pouzit na cistenie zubov kartac na toa-
letu.Garantujem ti,ze ked ho
dokazes strcit do ust bez toho aby si si zaspinil pery tak je novy rekord na svete. Ak by si potreboval naradie tak daj vediet.
Skusim zohnat ADDIDAS.
To je s troma hnedymi passikmi.
Inac deti uzite si to v sobotu.
Aj ked vam to prajem,stejne zavi-
dim.Troska. Ddk.

11:06 PM  

Zverejnenie komentára

<< Home