piatok, októbra 05, 2007

Šampióni

Zajtra sú v Karlovej Vsi hody. Síce týždeň po oficiálnom termíne, ale myslím si, že Hujerovcom to prekážať nebude. Veď sme na tento posun mali aj pádny dôvod. Kaťulka absolvovala so svojimi ratolesťami výstavu psov. A samozrejme, nikoho neprekvapím, keď poviem, že sa vrátili ovenčení cenami. Akkinko je absolútny šampión, no a Ellinka ešte musí dorásť. Skončila druhá. A rovnako druhí boli v súťaži párov. Ale aj tak si myslím, že mali vyhrať. Lebo všetky naše deti sú predsa najkrajšie, že áno...

8 Comments:

Anonymous Anonymný said...

čau rodinka, tak najnovsie zpravy, už som to rozbehla, teda všetko ohladne chovu, ale ešte stále nemám meno pre chovnú stanicu.Nejak sa Vám nechce rozmýšlať, tak šup, šup , rýchlo sem s nápadmi. Vaša Kaťulka

12:23 PM  
Anonymous Anonymný said...

Ahojky rodinka uz mi je lepsie ale zatim ma nic nenapada. Ako sa mi inak mate? Mrzi ma ze som nemohla byt cez vikend s vami ale nerada by som bola keby ste tu pliagu odomna chytili.
Vasa Miruška

1:53 PM  
Anonymous Anonymný said...

Gratulujeme!!!
Mate aj sutaze v jedeni-resp.zrani?To by Masenka vyhrala.
Co sa tyka mena vasej chovnej stanice,navrhujem "House of akita" alebo "Trophy akita" alebo nieco podobne.Tak dobru zabavu!!!
M.T z Kanady

9:53 PM  
Blogger gabuska said...

Kaťulka, veď sme sa predsa dohodli. Chovná stanica sa bude volať Horánsky. A prvý pes z vrhu Arnošt...

6:48 PM  
Anonymous Anonymný said...

Precital som si komentar od gabiky z Canady a nakolko neviem anglicky,
alebo canadsky tak so si navrhovany nazov "House of akita"
prelozil ako dom hruzy.Neviem
ale chovna stanica by mala mat
romanticky nazov.Napr.Dom mieru.
Ale aj to neznie moc.Chovna sta-
nica OK Unhost alebo Aero Unhost.
Teraz ma napadlo "Tupolev Akki."
Len neviem ci je to v dnesnej dobe
politicky korektne.Ale nebudem si lamat hlavu na to mame mladych
v rodine.Tak mladez rozmyslajte
aby teta Katka mohla zacat z chovom.Nam zverolekar chov zakazal.
Vraj by bolo mozne ze ztoho ako sa
Myska stale pestuje stence by nemali nohy.Myska ich tiez nepotrebuje.Skusim chov z mojim
vtakom.Myslim zo Zuzou.
Ahoj Ddk

7:01 PM  
Anonymous Anonymný said...

Tak to upresnime, este nepadlo posledne slovo. Musime to nejak rozvinut pedstavte si ze sa bude volat Arnost Horansky, tak sa musi dat napr. Arnost von Horansky, alebo tak nejak. Ta akita to nemoze byt, lebo to je samotne plemeno . Trophy poprve neviem co to znamena a podruhe neurazaju nas ? vymyslajte, vymyslajte a piste , piste Vasa Katulka

7:35 PM  
Anonymous Anonymný said...

Cauko, vidim ze vsetci mate kratku pamat lebo na Hujer zlete bolo ako samozrejmost uznesenie rodiny o chovnej stanici "HUJER STATION". Ved Von Hohenlohe alebo Von Schmeterling ci Von Schwanzerberg co su skutocne mena neznie tak vznesene ako meno Arnost von HUJER
Ahoj Stevulik.

6:24 PM  
Anonymous Anonymný said...

V prípade, že sa bude stanica volať Hujer, nehusíme si potom všetci z Horánskych prepísať rodné listy na Hujerových?

Inak, "von" používajú len v nemecky hovoriacich zemiach, v prípade Unhošte by to bolo "z".

Mne by sa páčila aj chovná stanica Kaťulka, ale Arnošt z Kaťulky by znel strašne blbo, to musíte uznať.
Takže ešte sa o tom poradím s Romankom a dáme vedieť.
E.

11:58 AM  

Zverejnenie komentára

<< Home