streda, augusta 22, 2007

Vodičské oprávnenie

Tak som sa ako posledná z plnoletých členov našej rodiny dopracovala k vodičskému oprávneniu. Nemám ho síce ešte fyzicky v rukách, ale pán príslušník ma vraj ešte dnes nahodil do počítača, takže v piatok si môžem ísť zažiadať. Čo vám budem hovoriť, šťastná som ako blcha. Že už to mám za sebou. Lebo robiť si autoškolu od marca, to je trošku o nervy. Nie, nie som úplne neschopná, len nadomnou stáli zlé hviezdy. Ani neviem prečo, ale k jazdám sme sa dostali až v júni, tuším nemali dosť inštruktorov (jedného dokonca museli vyhodiť kvôli alkoholu), a potom voľné termíny. Každopádne na nudu na sedadle spolujazdca si sťažovať nemôžem, zajazdila som si s piatimi inštruktormi a jednou inštruktorkou, čo je na 17 jázd celkom slušný výkon. Pri jednom mi to sedem krát skapalo a keď som štartovala už naštartovaný motor, buchol ma po ruke. Ďalšia inštruktorka pravidelne používala najrôznejšie vulgarizmy, z času na čas trúbila na okolitých šoférov a pri poslednej jazde dokonca na križovatke na jednu vodičku s krikom ,,kráva nebeská, kde ste si robili vodičák,“ vybehla. Dostala ma vetou, že všetci chlapi majú pocit, že mamičke zo šušky s volantom v ruke vyliezli. A tiež, že ľudia chodia s tými deťmi cez cestu, ako keby ich v Tescu kupovali. Od ďalšieho chlapíka som sa dozvedela, že rozbieha podnikanie a študuje detoxikačnú medicínu podľa Jonáša a že keď ma bolí koleno, tak v skutočnosti to môžu byť obličky. Pridal k tomu aj smutný príbeh o tom, ako ho žena vysťahovala z bytu, aj keď iba prednedávnom si ho chcela vziať v kostole. Tí zvyšní traja boli vcelku obyčajní, akurát ten jeden vlastne takmer nerozprával a ďalší občas na jazdu brával svojho psa (aj keď ja som to šťastie nemala). Na konci kurzu sme síce všetci dostali poukážku na 500 korunovú zľavu pre inú osobu, ale myslím si, že skončí v koši. Ako povedal spoluabsolvent, veď by mi ten dotyčný hlavu rozbil. Aj keď, záverečné skúšky, najmä slalom medzi kužele a parkovanie by asi bez inštruktorovej pomoci tragicky skončili...Takže, hurá na cesty.

P. S. sľubujem, že bude aj o Hujer feste. Pre tých, ktorí chýbali však už teraz vravím, že majú čo ľutovať:-)

4 Comments:

Anonymous Anonymný said...

Hura,tak gratulujem a dufam, ze si urobis vylet aj za nami , do naseho zapadakova.Tak si nam ozaj spravila radost, len si do riadenia nenechaj kecat. Drzim palce na vela najazdenych kilometrov bez nehody. Zdravi Katulka s rodinou

8:44 PM  
Anonymous Anonymný said...

To je pekne za mas vodicsky preukaz a gratulujem.Este by bolo
dobre keby si aj soferovala.To
reto aby nebolo viac drzitelov
vodicskych preukazov ako soferov.
Ddk.

6:54 PM  
Anonymous Anonymný said...

Gratulujeme a dufame,ze si das velky pozor pri riadeni,svet je plny agresie a ludia su nezodpovedni.Tesim sa na clanok o vasom stretnuti a som velmi vdacna za kazde spravy od vas aj ked vzdy nekomentujem.Ale iste sa polepsim.Tak vsetkych zdravim a bozkavam. Mtz C.

7:24 PM  
Anonymous Anonymný said...

Mili moji, dlho som sa neozvala, lebo v robote nemozem a doma sa k pocitacu nedostanem. Ked pridem vecer domov, od celodenneho cumakovania do debny uz som rada, ze zijem.
Dnes sa na mna usmialo stastie, lebo mame volno a Romi je na sustredeni v Tatrach, tak este je aj pocitac volny.
Nebudem sa vyjadrovat k veciam minulym, ale len k tejto, ako by jazykovadci povedali, ostatnej udalosti.
Gabulik, huraaaa!!!!
Gratulujem a tesim sa na prvu jazdu s Tebou.
Tak mi vrta v hlave - preco tolko instruktorov? Bola na h... autoskola alebo sa po jazde s Tebou psychicky zosypali?
Moj instruktor mi povedal, ze po kazdej jazde so studentom si musi dat kakavko. Iba po jazde so mnou dve.
Bud rada, ze si nemala stastie este aj na psa toho instruktora. Predstav si, ze by Ta pri Tvojej smole este aj zozral. Stacilo by aj pohryznutie.
Tak sa zatial vsetci majte fajn, snad sa mi uz podari aj castejsie sa zapojit do diskusie. Teraz som sa ledva prehryzla cez tu kopu clankov, co som mala zameskane.
Ja sa idem trosku spamatat zo sokov v robote, mam totiz par dni volna, tak budem lenosit a venovat sa navsteve z Tatier.
Risulikovi sa venovat nemusim, on robi same nocne a cez den hajuska.
e.

12:45 PM  

Zverejnenie komentára

<< Home