piatok, júna 27, 2014

Zásnuby

Tak vidíte. Dlho dlho nič a teraz hneď dva články za sebou. Ale dôvod je veľmi závažný. Predstavte si, že Miško ma dnes po obede v mojom obľúbenom podniku požiadal o ruku. Na koleno si síce nekľakol (s dovetkom, aby si nezašpinil nohavice), ale aj napriek tomu som povedala áno. A teda verte, či nie, ešte predtým požiadal o moju ruku Božku s Jurkom, ktorí tiež povedali áno a ktorí dokonca pár dní prsteň strážili. Pre prípad, že by Gabinka snorila. Nie po prsteni, krycia verzia totiž znela, že malý balíček, ktorý jedného rána priniesol kuriér je prekvapením pre Matejka, keď sa narodí. Prekvapenie to teda  bolo, ale pre mňa. A obrovské. Tak len toľko som chcela...

6 Comments:

Anonymous Anonymný said...

Tak som dojatá , že brečím od šťastia, nech Vám to obom moji zlatý dlho vydží Vaša Kaťulka

10:05 PM  
Anonymous Anonymný said...

Kaťulka, Ty si nemala zrušiť tú farmu, teraz sa pri dojatí nemáš kde odreagovať, musíš len do duchen blékat.

Gabuška, Miško, prajem šťastný a veselý spoločný život, nech Vám láska vydrží dlhé, dlhé roky.

Eviku

11:31 PM  
Anonymous Anonymný said...

Opatovne gratulirujem cmuk

11:48 PM  
Anonymous Anonymný said...

zabudla som sa podpisat mivi

11:48 PM  
Anonymous Anonymný said...

Drahi moji,som velmi stastna a plna radosti.Zelam vam obom vela stastia,lasky,trpezlivosti a respektu do spolocneho zivota.Objima vas ..Mtzk

5:36 AM  
Anonymous Anonymný said...

ha uz je noha v nohave.Predsa sa Michal dal na boj.Gratulujeme.

Ddk.

9:00 PM  

Zverejnenie komentára

<< Home