nedeľa, apríla 26, 2015

Hujer číslo 25

Na svete je Hujer s poradovým číslom 25. Vlastne Hujerka. Emma Pauline sa narodila 25. apríla o 7.15 hod. Malá slečna meria 42 cm a ľahučká ako pierko váži 1670 gramov. Šťastný otecko k pôrodu napísal: ,,No, Bianca bola s Ninou (od Thima) a Anou u mexikana. Mali nealko cocktail a jedlo. Došla domov o jednej a povi, že má už celý deň bolesty. Tak my o 3 do nemocnicy. A 7.15 je tu..."
Boženka mi túto novinku telefonovala so slzami v hlase a myslím, že nebola jediná, ktorú táto krásna správa dojala. O podobe malej Emmy sa už vedú diskusie a okrem toho, že má  (pochopiteľne) najkrajšiu hlavičku, údajne sa podobá na svojho starého otca, keď je namosúrený. Osobne si myslím, že väčší kompliment Vladuško nemohol dostať, keďže malá Emma je nádherná.

5 Comments:

Anonymous Anonymný said...

Tak Ja som bola u tohoto zazraku z Vas najblizsie, zle jazyky hovoria, ze len co som Sem prisla, tak sa mala zlakla a radsej isla von. No nech je to jak chce , je to nadhera, babka a dedko boli z toho uplne v soku a este v nom stale su.Bianke a Palinovi blahozelame k tak nadhernej dcere Vasa Katulka

2:59 PM  
Anonymous Anonymný said...

Bianca, palinko gratulujem k malemu zazraku. Vasa dojata Mivi

5:58 PM  
Anonymous Anonymný said...

Aj Kráľovičovci sa pripájajú ku gratuláciám, veľmi sa tešíme, že Bianca to už má za sebou a dvadsaťpäťka je zdravá a krásna
na tomto svete.
Bianca, Palino, odviedli ste kus skvelej práce!
Emmuške želáme, aby bola zdravá, šťastná a svojim rodičom aby robila aspoň takú radosť ako teraz, maminke
aby sa rýchlo zotavila a tatinovi dobrú prácu, aby sa mal z čoho o svoje poklady postarať.
Ešte raz všetkým veľa zdravia a aby im to šťastie vydržalo po celý život.
R+R+E

8:53 PM  
Anonymous Anonymný said...

No tak Servus Hujerovci.

Konecne sme videli nasu vnucku Emmu.Ludia moji na fotkach nevidno aka je malicka.Take nic.Hlavicku ma ako päst.V zivote som nemal taky strach a sa tak nepotil ako ked mi ju Bianka dala do klina.Aj Vierka sa priznala ze sa bala dychat.Malicka ale ciperna.Furt ju ma Bio alebo Palko pri sebe.Mala je napojena na Monitor.Meraju tep,dychanie a kyslik.Palko hovoril ze ked si ju zoberie tak vidi ako zachvilku ide tep a dych dole.Tak sa to malej musi lubit.Palko hned z roboty tam ide a pestuje ,kupe a krmi az do 10tej vecer.Dnes telefonovala Vierka z Bio a mala pribrala.Ma uz 1800 gr.Tesime sa ked ju pustia domov.Vierka si zu vybavila ze moze kocikovat.Ja si vyarendujem chodenie po hospodach.
Dnes to musia ovladat aj dievcata.Tak drzte nam Hujerovci palce nech nam dievca rastie.


Ddk

9:04 PM  
Anonymous Anonymný said...

Tešíme sa s Vami, podľa váhy vidieť, že maličká sa má k svetu, nech sa jej len darí.
Z Palina je starostlivý tato, veríme, že mu to vydrží po celý život.
Vladuš, nie že ju pri niektorej hospode zabudneš! Ani si nechcem predstaviť, čo by s Tebou bolo...
Takže ešte raz gratulujeme a želáme
všetkým zúčastneným zdravie, zdravie, zdravie.

Papa, R+R+E

11:56 PM  

Zverejnenie komentára

<< Home